מערכות אזעקה | מצלמות אבטחה | מערכות אינטרקום | בית חכם

להצעת מחיר משתלמת מלאו את הפרטים הבאים או חייגו אלינו למספר 058-656-8980

מצלמות אבטחה גדרה

לצערנו אנו שומעים על לא מעט מצבים בהם המטפלת של הקשיש, המטפלת של התינוק או הגננת בגן הילדים התעללו בילדים קטנים, תינוקות וקשישים חסרי ישע עליהם היה עליהן לשמור ולהגן. ואלו הם רק המקרים עליהם אנו שומעים.

לא מעטות הן המשפחות שמגלות שהמטפלת התעללה בתינוק, בילד הקטן או בקשיש עליהם היא הייתה אמורה להשגיח, משפחות אלו אינן סולחות לעצמן על כך שלא נקטו בזהירות רבה יותר ולא בחנו טוב יותר את המטפלת.

כאן חשוב לעצור ולציין שלפעמים בני המשפחה מקבלים המלצות על מטפלות ומכיוון שההמלצות נראות אמינות והמטפלות משאירות רושם חיובי, הם נעזרים בשירותיהן. לצערנו, הסתמכות על המלצות ורושם ראשוני אינם מספיקים במקרים רגישים אלו.  אחת הדרכים היעילות ביותר (בנוסף לבחינה מעמיקה של המטפלת, היא להתקין אמצעי מיגון מתקדמים כדוגמת מצלמות אבטחה.

על מצלמות אבטחה גלויות ומצלמות אבטחה סמויות – לעקוב אחר מטפלות בקשישים ותינוקות

על ידי התקנה של מצלמות אבטחה באזורים אסטרטגיים בבתים או בגנים, יכולים בני המשפחה לעקוב אחר פעולותיה של המטפלת כאשר הם אינם נמצאים ליד התינוק או הקשיש. באמצעות מצלמת אבטחה משוכללת ניתן לוודא שהמטפלת אינה פוגעת בהם.

כאשר מדובר על תינוקות וילדים קטנים שאינם יכולים לספר לבני משפחתם שהמטפלת פוגעת בהם או מזניחה אותם (אין להפחית מחומרתם של מקרי הזנחה), יכולות מצלמות האבטחה למנוע אסונות. במקרים אלו מומלץ להתקין מצלמות אבטחה גלויות וסמויות שכוללות חיבור לאינטרנט ומאפשרת צפייה בכל הנעשה ומכל מקום בו בני המשפחה נמצאים.

מצלמות אבטחה סמויות מורכבות ממצלמה נסתרת, מכשיר הקלטה, חיווט וספק כוח. כדי שהמצלמות יהיו סמויות יש להתקין באותן באופן בו החיווט יוסתר, כך שלא יהיה ניתן לדעת שהותקנה במקום מצלמה. כמו כן, על ההתקנה לאפשר למצלמה לצלם באופן איכותי. מתקין מקצועי יוכל לבצע את העבודה בצורה טובה, כך שהמצלמות יותקנו במיקום אסטרטגי, החיווט יוסתר והצילום יהיה איכותי.

באמצעות שילוב בין מצלמות אבטחה גלויות וסמויות יהיה ניתן לתפוס את המטפלים על חם במקרה בו הם יתנהגו בצורה תקינה בחדר בו מותקנת מצלמת אבטחה גלויה ויפגעו בקשישים, בתינוקות או בילדים במקום בו הם סבורים שאין מצלמות אבטחה.

הקלטה במצלמת אבטחה

ניתן לרכוש מצלמות אבטחה שמאפשרות הקלטה. התיעוד של הצילום נשמר על דיסק קשיח. הנפח של הדיסק הקשיח מושפע מסוג המכשיר וממשך זמן ההקלטה הדרוש. ברוב המראים התיעוד יהיה לטווח הארוך, כך שהמכשיר יוכל לשמור את הצילום למשך 6 שבועות.

מצלמות אבטחה מתקדמות – להגן על חסרי הישע

כפי שהוסבר – מצלמות אבטחה מתקדמות הן כלי חיוני שמאפשר הגנה על תינוקות, ילדים קטנים וקשישים שנמצאים תחת השגחה של מטפל/ת. לצערנו, ישנם מקרים רבים בהם מתגלה לבני המשפחה שהאהובים עליהם, שהושארו יחד עם מטפלת נפגעו או הוזנחו. באמצעות מצלמת אבטחה שנרכשת מחברה מקצועית שמתמחה בתחום יהיה ניתן לבחור במצלמה המתאימה ביותר.

בחירה בחברה מקצועית ואמינה שמתמחה במצלמות אבטחה

חברה מקצועית ואמינה תציע מגוון נרחב של מצלמות אבטחה שמכילות פונקציות שונות – ביניהן: מצלמות אבטחה סמויות ומצלמות אבטחה גלויות, מצלמות אינפרא אדום, מצלמות כיפה, מצלמות גוף, מצלמות הטיה/ זום, מצלמות צינור, מצלמות אבטחה קוויות ומצלמות אבטחה אלחוטיות.

יועצים מקצועיים שעובדים בחברה איכותית, וותיקה ואמינה יוכלו לייעץ לכל לקוח ולסייע לו לבחור במצלמת האבטחה שמתאימה לצרכיו. כמו כן, תספק החברה שירותי התקנה שיתבצעו על ידי מתקינים מקצועיים שמתמחים בהתקנה של מצלמות אבטחה ותספק שירותי תיקונים במידת צורך.

[themify_layout_part slug=rm-postall]

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי:

Call Now Buttonצלצלו עכשיו