מערכות אזעקה | מצלמות אבטחה | מערכות אינטרקום | בית חכם

להצעת מחיר משתלמת מלאו את הפרטים הבאים או חייגו אלינו למספר 058-656-8980

מערכות אזעקה חכמות לבית

מערכות אזעקה חכמות לבית

מעוניינים לקבל מידע על מערכות אזעקה חכמות לבית? מצוין! הגעתם בדיוק למקום הנכון! הרי כולנו רוצים להרגיש בטוחים ומוגנים במקום הכי פרטי בעולם – הבית שלנו. יחד עם זאת, מקרי הפריצה או הניסיון לפריצה רק עולים עם השנים וזו הסיבה שעוד ועוד ישראלים בוחרים להתקין מערכת אזעקה חכמה לבית.

אז מה זה בכלל מערכת אזעקה חכמה לבית ומהם היתרונות שלה על פני מערכת אחרת?

מערכת חכמה היא כזו שמאפשרת לנו שליטה מלאה דרך הטאבלט או הסמארטפון. זה לא משנה אם אנחנו בפגישה בעבודה, בסידורים, בתור לרופא, בחופשה בחו“ל או בסופרמרקט – המערכת הזו ניתנת לשליטה מרחוק ולכן היא חכמה. מכל מקום אפשר לנטרל או לדרוך אותה, לבדוק את מצב הגלאים, לשלוט בהם ואם צריך לנתק גלאי אחד אז אפשר לעשות זאת. בנוסף, מערכת אזעקה חכמה לבית מאפשרת לנו כניסה של אנשים מורשים, זאת מבלי לחשוף את הקוד.

ניתן גם לשלב בה מצלמות ואז במקרה של אזעקה אנחנו לא מקבלים התראה, אלא מקבלים תמונה או סרטון של האזור שבו הופעלה האזעקה. למה זה חשוב? בגלאים חיצוניים, כל דבר קטן יכול להפעיל את האזעקה בין אם זו ציפור, כלב או עובר אורח ולכן הסרטון או התמונה, מאפשרים לנו להבין האם מדובר בהזעקת שווא או האם יש צורך להגיע למקום.

קיים מערך נוסף של גלאים ואביזרים המסייעים בשדרוג מערכות אזעקה חכמות לבית:

  1. גלאי נוחות
  2. גלאי הצפה
  3. גלאי בטיחות
  4. גלאי גז או עשן
  5. ועוד…

כיום חלק מהמערכות הקיימות יודעות אפילו ”לדבר“ עם הבית החכם ולאפשר שליטה מלאה בדריכה של האזעקה. כלומר, בלחיצת כפתור ניתן להפעיל את האזעקה ובמקביל גם לסגור את כל התריסים בבית, לסגור את כל האורות בבית ועוד כל מיני אופציות שאנו קובעים מראש בהתאם לצרכים שלנו.  אפשרות נוספת שקיימת במערכות כאלו היא שנניח ואנו נמצאים בדרך הביתה ולא רוצים להיכנס לבית חשוך, ניתן בלחיצת כפתור להדליק את האורות בכניסה או בחניה וכך נוכל להרגיש בטוחים יותר להיכנס.

תכנון נכון של המערכת האזעקה ייתן לנו שליטה מלאה בכל המערכת ויאפשר לנו לקיים שגרת חיים נוחה ויעילה בהתאם לצרכים שלנו

מעוניינים לשמוע עוד מידע על התקנה של מערכות אבטחה חכמות בבית העסק או בביתכם הפרטי? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט ליצור אתנו קשר באחת מהדרכים הבאות ואנו נגיע לפגישת ייעוץ מקצועית שאינה מחייבת אתכם לשום דבר. כן תוך זמן קצר יגיע אליכם מומחה בהתקנה ותפעול של מערכות אזעקה חכמות בבתים פרטיים ודירות ויענה לכם על כל השאלות, אתם מצדכם, רק צריכים להקשיב.

ניתן לפנות אלינו בכמה דרכים פשוטות: דרך אתר האינטרנט שלנו ואנו נחזור אליכם כמה שיותר מהר. ניתן גם לשלוח אלינו מייל, להתכתב אתנו בוואטסאפ במספר 050-3535695 או לצלצל אלינו למספר 072-3301429 ונשמח לענות לכם על כל השאלות. התנסינו באינספור התקנות של מערכות חשמל ביתיות ויש לנו הניסיון הדרוש לביצוע התהליך במקצועיות וברמת גימור גבוהה במיוחד.

חברת בן- טק בעלת ניסיון רב ומתמחה כבר שנים רבות בהתקנה של מערכות ומצלמות אבטחה חכמות לבתים, לדירות, בנייני מגורים, מפעלים, ארגונים ועוד. אין ספק כי התקנה של מצלמות ומערכות אבטחה מסייעות להקטין באופן משמעותי את הסיכוי לפריצה ומעלות את רמת הביטחון והבטיחות בבית שלנו.

[themify_layout_part slug=rm-postall]

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי:

Call Now Buttonצלצלו עכשיו